Dostawa - rodzaje i czas

Dostawa

Dostawę obsługuje InPost – szybko i wygodnie zamów dostawę do paczkomatu lub za pośrednictwem kuriera.

1. Paczkomat InPost
Koszt: 15,68 zł
Czas dostarczenia (dni robocze): 1-2 dni robocze

System InPost automatycznie przydziela skrytkę, w której umieszczana jest paczka do odbioru. Sklep nie ma wpływu na wybór konkretnej skrytki.

Wskazówki dotyczące odbioru:

  • Przesyłka czeka w Paczkomacie 48 godzin od momentu umieszczenia.

  • Brak odbioru w wyznaczonym czasie skutkuje zwrotem paczki do nadawcy.

  • Skrytkę można otworzyć zdalnie za pomocą aplikacji InPost Mobile – dostępnej w Google Play oraz App Store.

Uszkodzona paczka:
Jeśli podczas odbioru zauważysz, że przesyłka jest uszkodzona (np. rozdarta, zgnieciona), rozpocznij reklamację bezpośrednio przy Paczkomacie, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie urządzenia.

Kontakt z InPost:
W razie pytań lub problemów skontaktuj się z Infolinią InPost:

722 444 000
746 600 000
Opłata według stawki operatora

Uszkodzenie zauważone po odebraniu paczki:
Jeśli uszkodzenie paczki zauważysz dopiero po odejściu od Paczkomatu (np. w domu), zgłoś reklamację w najbliższej placówce InPost, gdzie zostanie sporządzony protokół szkody.
Na zgłoszenie masz 7 dni od daty odbioru przesyłki.


2. Kurier InPost
Koszt: 15,68 zł
Czas dostarczenia (dni robocze): 1-2 dni robocze

Darmowa dostawa przy minimalnej wartości zamówienia 299 zł

Czas i koszt wysyłki każdego produktu jest podany na jego stronie (karcie produktu).

Sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówienia były wysyłane jak najszybciej.

Wysyłka realizowana jest wyłącznie na terenie Polski.

Sklep zamknięty